11 februari 2010

Väktaren av Joseph Delaney


6 kommentarer:

  1. cha cha
    jag valde att läsa boken för många sa att den var bra, det är bra att den är spännande men dåligt att den är så tjock, jag tror att lärlingen kommer att få jobbet, jag har inte läst något liknande förr för jag gillar inte att läsa. Boken passar bra för dom som har tålamod. /Emil

    SvaraRadera
  2. jag valde den boken för att den verkade bra och spännande,jag tycker inte att det finns något dåligt med boken men den är spännande och bra. jag har läst några liknande böcker innan.jag tror att den passar nån som tycker om spännande böcker./johan.

    SvaraRadera
  3. hej, jag valde att läsa denna bok för att jag hört så mycket bra om den boken både bland vänner och lärare. Har dock hört lite illa om den men det hindrade inte mig. boken är fantastiskt bra och jag kan rekomendera boken till år 5 - 9. /Tim

    SvaraRadera
  4. Jag har läst alla böcker i serien. De är jättebra! Jag gillade allt med böckerna. De är läskiga och riktigt spännande. /Lovisa

    SvaraRadera
  5. boken blev inte som jag tänkte för jag slutade läsa för den var för tjock. /Emil

    SvaraRadera
  6. Jag tycker mer om boken nu än innan. Oftast blev det som jag trodde men ibland inte. T.ex: När Tom som var lärlingen skulle göra ett test för att se om han var modig nog att vara väktarens lärling. Men det var väktaren själv som skulle overraska Tom som skulle gå ner i en källare vid midnatt. Han som bot där innan ströp igäl sin egna fru. Och sedan begravde henne i sin skällare./Tim

    SvaraRadera