11 februari 2010

Skumtimmen av Johan Theorin


13 kommentarer:

  1. Jag läste halva innan jag slutade ,,,
    Den var inte så bra som jag trodde den var för lätt läst. Och det är inte Kuligt att läsa en bok som typ är för 10 åringar när man är 13 :P
    Jag hade hoppats på mer spänning men jag hade antagligen fel , så jag slutade det finns ju mer böcker att läsa , eller hur ? / Tess :P

    SvaraRadera
  2. Förlåt för min dåliga kommentar den var ju inte så bra,, jag menar vem blir sugen på att läsa den nu, när jag har trakaserat den som om den inte dög :P
    jag valde ju den för att den verkade bra när Pernilla berättade om den... :-)
    Det dåliga va nog att den var så lätt läst
    jag är mer den typen som läser svåra böcker så boken är för den som vill ha något lätt att läsa på en dag eller två.
    den liknar ingen bok jag har läst innan.
    början på boken var faktist väldigt lustig , den var svårt att förstå. men sen blev den lättare och lättare =)

    Skumtimmen :
    Handlar om ett barn som blir bort rövad av en man, barnet heter jens och är 3 år, kommer inte i håg exakt, sen börjar ett evigt sökande men det går inte som dom tänkt sig, några ledtrådar och spår dyker ochså upp... vil du veta fortsättningen ?
    Läs då boken ! ;)/ tess =)

    SvaraRadera
  3. Den verkar bra för den är lättläst och spännandee / Emiiil

    SvaraRadera
  4. Jag blev lite osäker efter din kommentar. Men ska nog ändå läsa den. Var det något som var bra då? / Mona

    SvaraRadera
  5. Boken verkar vara rätt bra och spännande så jag tror att jag ska läsa den. Gillar faktiskt korta böcker.
    Var det verkligen inget i boken som var lite bra? /malin

    SvaraRadera
  6. Jo, kanske något
    läser helst böcker från verkligheten, Och fantasy, men den passar nog dig perfekt om du gillar att lösa gåtor och korta böcker, något bra med boken vet jag inte men jag vet att den kan vara spännande ! /Tess
    /Svar på Malins kommentar )

    SvaraRadera
  7. Jag skulle vilja läsa boken för att jag gillar spännande böcker.Den är också bra för att den är lättläst.

    SvaraRadera
  8. Jag skulle nog inte vilja läsa boken för att jag inte gillar att läsa så mycket däckare. Jag gillar mer fantasi. Har nog fått reda på allt jag kommit på för tillfället när jag läst kommentarerna. vad fick du för inlevelse bara?

    SvaraRadera
  9. Jag valde boken för att jag tyckte att den verkade spännande. Den är ganska bra men det är dåligt att boken berättar två historier samtidigt och det gör att det är lite svårt att komma in i boken i början. Innan jag hade läst ut boken så trodde jag att dem skulle hitta den lille pojken Jens som försvunnit. Jag har inte läst något liknande förut för att den är både bra och dålig på samma gång. Boken passar mest för någon som gillar korta, spännande och lätt lästa böcker./Emil.S

    SvaraRadera
  10. Jag tänkte läsa boken när Pernilla visade den men jag tog tre boken istället. Vad är det som är bra och dåligt. Jag gillar spännande bäcker så jag tror den står på tur för mig.\Emelie

    SvaraRadera
  11. jag tycker inte om boken lika mycket som innan. När jag började läsa boken så tyckte jag att den var ganska tråkig men ungefär vid halva boken blev den lite mer spännande och då brörjade jag att tycka att den var bra men i slutet så blev den tråkig igen. det blev inte riktig som jag trode i slutet jag trode att dem sulle hitta den lille pojken Jens vid liv men så blev det tyvärr inte./emil.s

    SvaraRadera