11 februari 2010

Två ord av Tanya Landman


8 kommentarer:

  1. Jag valde boken för att jag gillar små korta böcker.Jag tycker att den var bra för att jag gillar korta och spännande böcker.Jag trodde att huvud prersonen skulle dö.Jag har inte läst något liknande.Jag tycker att boken passar bäst för personer som gillar inte att läsa så mycket.
    /Dawid

    SvaraRadera
  2. Jag har läst två ord av Tanya Landman.
    Jag valde och läsa denna boken bara för jag tyckte att den verkade bra och spännande på baksidan.
    Jag trode inte så mycket skulle hända för jag hade inga förhoppningar om boken helt enkelt.
    Jag har ungefär läste en sådan här bok men jag vet inte vad boken heter.
    Jag tycker att boken passar om man gillar spännade böcker och det är helt enkelt den stil tycker jag./Senait

    SvaraRadera
  3. jag tycker att den verkar rätt bra men jag gillar inte korta böcker så jag tror inte att jag ska läsa den /johan

    SvaraRadera
  4. Jag blev rätt intresserad av boken när jag läste era kommentarer , har inte läst den innan men skulle gärna vilja göra det. Den verkar vara spännande och min typ av böcker men kan ni inte berätta lite mer vad den handlar om ?
    Varför tyckte ni att boken var bra ?
    /malin

    SvaraRadera
  5. Vad handlar boken om?
    Hur många sidor?
    Jag vet inte om jag vill läsa boken för att jag vet inte vad den handlar om. /Karolina

    SvaraRadera
  6. Boken handlar om två kompisar som heter Matt och Jake.Dom tänker bevisa att dom kan klara två dagars lång stortoppsvandringen. Allt började bra men till slut blev det ett misstag och en person blev skadad. Boken slutade inte som jag hade tänkt./Dawid

    SvaraRadera
  7. Om en bok är bra kvittar det hur tjock den är.
    Boken handlar om två killar som fick en uppgift av deras lärare,de ska komma på de två sorligaste orden.
    Boken har mindre än hundra sidor./Senait

    SvaraRadera
  8. jag vill läsa denna boken för den är kort och jag har läst liknande böcker/emil

    SvaraRadera