11 februari 2010

Aldrig som de andra av Peter Arrhenius

3 kommentarer:

  1. Jag valde att läsa denna bok bara för att den verkade spännande men jag hade fel.
    Det är väldigt rörigt och overklig t.ex man går inte ifrån en lektion för att leta efter en gammal tant.
    Jag tror att dom kommer att hitta tanten död någonstans.
    Jag har inte läst liknande böcker men sett filmer.
    Boken passar för dom som har lite fantasi som inte jag har alls./Felicia

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att den här boken ser väldigt bra ut men det ser ut som den inte va det skulle du vilja berätta lite mer för mig vad den här boken handlar om så skulle det va jätte snält. /Mathilda

    SvaraRadera
  3. Jag har inte läst samma bok men jag tänkte läsa den men inte nu när du sa att den var overklig.Jag gillar heller inte när böcker är för overkliga. Jag vill att det jag läser ska låta verkligt. Är det en skräck eller en deckare? Finns det en film? När man läser låter det då som om att det är för många år sen eller är det nu tiden? Är huvudpersonen en flicka? /Hulda

    SvaraRadera