11 februari 2010

Månskensvargen av Elvira Birgitta Holm


3 kommentarer:

  1. Jag tyckte att den värkade intressant och spännande och jag gillar sådana böker.
    det som är dåligt är att pesten sprider sig och det som är bra är att en flicka och en pojke försöker att överleva tillsamans.
    Jag vet inte men jag tror att den mannen som dödade helan flickans by och som sägs vara en varulv kommer att träffa dem och döda dem också och att eftersom både flickan och pojken har varg ögon så kanske är en av dem en varulv också.
    Nej det har jag inte men jag gillar den.
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Jag har inte läst boken och vet inte om jag kommer att göra det heller... Men kan du inte berätta lite mer om boken??
    /Hilda

    SvaraRadera
  3. Den verkade lite konstig det var lite svårt att förstå handlingen och det var ett ganska lustigt slut.
    Det blev inte alls som jag trodde det var ganska gulligt i ett kapitel och det flickan sa till pojken innan hon dog av pesten var ganska konstigt och gulligt.
    /Anna

    SvaraRadera