11 februari 2010

Resan som började med ett slut av Zulmir Becevic

7 kommentarer:

  1. Jag valde boken för att Elvedin tipsade mig om den. Det som är bra med boken är att jag tycker att den passar mig. Jag tror att allt kommer bli bra och att dom kommer sluta med att kriminella saker. Jag har inte läst något liknande förut för att jag inte läser så mycket böcker. Jag tycker att boken passar för dom som håller på med sånt och så vet man vad som händer senare med livet. /Mrad

    SvaraRadera
  2. Jag valde boken för att Pernilla tipsade mig den. Det som är bra är att den är spännande och rolig. Det dåliga är att man överdriver ibland men annars så är allt bra. Jag visste lite vad som skulle hända i slutet. Jag har aldrig läst en så HÄR bra bok någonsin. Den var riktigt bra bok och jag ger 5/5 i betyg (det sämsta är 1 och det bästa är 5). Jag skulle rekommendera boken för dom som är invandrare och dom som gillar massor med äventyr och spännade böcker. /Elvedin

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att den verkar riktigt bra. Elvedin ger ju boken 5/5 i betyg. Mrad och Elvedin snackar om den hela tiden. Jag ska låna den. Det har jag bestämt. Berätta mer om vad den handlar om. / Henok

    SvaraRadera
  4. Till Anonym/Henok @

    Boken handlar om en bosnisk pojke som kommer från kriget 1992 i Bosnien (Bosnisk Pojke) till Sverige för att leva/anpassa sig i Sverige. Han vår vänner snabbt i det nya landet och dom kommer hita på med många kriminella bus.

    //Elvedin

    SvaraRadera
  5. Jag skulle vilja veta vad dom gör för kriminella saker. Kan du berätta lite mer.
    Vilka skulle boken passa?
    Hur gamla är huvudperssonerna.
    Bor dom i stan eller på landsbygden?/Hampus

    SvaraRadera
  6. De kriminella sakerna är att dom kör bil fast dom är typ 13 år. Boken passar för invandrare, dom som gillar äventyr och spännande böcker. Huvudpersonen är 13 år. Dom bor i Göteborg, stad alltså.

    //Elvedin

    SvaraRadera
  7. jag har inte läst färdigt boken för batteriet tog slut!!//murre

    SvaraRadera