11 februari 2010

Legenden om Darren Shan del 1-4 av Darren Shan

5 kommentarer:

  1. dom var bra rekomenderas jag tycker att dom var spännande och när man trodde att det bästa började kom det bara ännu mer/niklas

    SvaraRadera
  2. Böckerna verkar bra.Niklas har snackat om dom lite. Jag skulle vilja läsa dom men dom är för långa./Dawid

    SvaraRadera
  3. Jag har läst denna serie men jag har läste fler än dem på bilden och den är jättebra och förresten David, så är de inte så långa alls och om du läser den första så skulle du nog vilja läsa alla de andra 11 också. Det kommer att vara 12 böcker om Darren Shan./Anna

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att den verkar bra och läskig och jag gillar läskiga böcker så jag ska nog läsa den./johan

    SvaraRadera
  5. johan den är läskig i bland men inte så man blir rädd kanske som väktarens lärling skulle nog passa dig./niklas

    SvaraRadera