11 februari 2010

Bärnstenskikaren av Philip Pullman


6 kommentarer:

  1. Jag började läsa boken för att det är den tredje boken i en serie och jag har läst de andra två. Boken är bra för att den är spännande. Ibland när det handlar om fysik är det jobbigt att läsa. Jag vet inte vad som ska hända ännu, jag har inte kommit så långt. Boken passar för lite äldre ungdomar för den är ganska svårläst. Om man gillar fantasy är detta en jätte bra bok!

    SvaraRadera
  2. jag tycker att den verkar spännande och skulle gärna läsa den ,vad heter de andra två böckerna ?/johan

    SvaraRadera
  3. är den spännande? sknlle nog kunna läsa den boken också. den värkar spännande också.\tim

    SvaraRadera
  4. JAG HAR LÄST DEN HÄR BOKEN OCH DEN ÄR DÅLIG DÄRFÖR ATT DEN ÄR TRÅKIG. FÖR JAG HATAR FANTASY/OSKAR

    SvaraRadera
  5. De andra två böckerna heter 'Guldkompassen' och 'Den skarpa eggen'. Oftast är den väldigt spännande, men ibland kan den bli lite tradig. /Lovisa

    SvaraRadera
  6. Jag tycker att boken blev bättre i slutet än vad den var från början. Jag trodde att Lyra och Will skulle bli kära i varandra på slutet. Det blev de också. Jag trodde också att de skulle besegra Auktoriteten, vilket stämde. /Lovisa

    SvaraRadera