11 februari 2010

Shoo len av Douglas Foley


4 kommentarer:

  1. Jag valde boken för att den verkar bra och för att jag blev tipsad också. Det bra med boken är att man lever sig in i boken, man förstår karaktärerna. Det dåliga i boken är att man förstår att den är lite overklig. Det jag tror kommer hända är att Karim kommer bli väldigt bra vän med Nikoo. Det jag tror är att man kommer att inse vad verkligheten är och inte skita i skolan som Gabi gör. Jag har läst en bok som är en aning lik Shoo len men inte alls detsamma om man tänker efter. Jag rekommenderar boken för dom som inte kollar på omslaget och vänder huvudet utan ge boken en chans eftersom det roliga händer efter några sidor. Man ska gilla en aning action, kärlek och komedi. Man kan säga allt i ett. // Nerma

    SvaraRadera
  2. Jag har inte läst boken men skulle vilja. Kanske lite många sidor men den verkar bra. Hur gamla är huvudpersonerna. / Henok

    SvaraRadera
  3. Om du nu väljer att läsa boken så ge inte upp i början utan fortsätt och läs, sidorna hindrade inte mig att fortsätta läsa boken så jag tror inte det kommer att hindra dig heller. Dom är ungefär 15-17 vad jag har för mig. // Nerma

    SvaraRadera
  4. Jag tycker nästan att boken är mycket bättre nu när man fått reda på mer i boken. Jag har nästan läst ut den har 6 sidor kvar men annars har allt blivit som jag trode. Kraim har blivit väldigt bra vän med Nikoo och Gabi har skärpt sig sen i början. Men annars har allt blivit mera som jag trodde.// Nerma

    SvaraRadera