11 februari 2010

Stormvarning av Anthony Horowitz

6 kommentarer:

  1. jag valde boken för att jag hittade ingen annan och den var ganska lam och overklig den passar dom med ett lättare sinne typ 3-7 åringar:D /oskar

    SvaraRadera
  2. Vad menar du med lam och lättare sinne?
    Jag vill veta vad boken handlar om för du har väl läst boken.
    Jag tycker boken ser bra ut för den har en fin framsida. Den ser väldigt spännande ut och är säkert bra också./ sofie

    SvaraRadera
  3. Jag har sett filmen och tycker att den var ganska bra.Jag har inte läst boken men ska kanske läsa den.I filmen är miljön ganska flummig är det så i boken också./Jonathan

    SvaraRadera
  4. med lamt menar jag att den är tråkig och med lättare sinne menar jag att den är inte passar mig som är 14 år nmen jag vet inte hur du är i sinnet.

    man ska inte dömma boken efter utsidan den är inte bra för 5 öre... /oskar

    SvaraRadera
  5. ja det är ganska flummigt och osammanhängande i boken också... /Oskar

    SvaraRadera
  6. boken blev inte som jag trodde. jag tycker inte att boken slutade som jag trodde boken var osammanhängande hela tiden.... /oskar

    SvaraRadera