11 februari 2010

Min typ brorsa av Johanna Lindbäck


9 kommentarer:

  1. Jag valde denna boken för att när jag läste på baksidan av boken så tyckte jag att den lät bra och rolig.
    Än så länge tycker jag inte att boken är så bra för man förstår inte riktigt sammanfattningen.
    Jag har inte läst så mycket ännu och kan inte rekommendera den riktigt, Men dem som vill läsa lite roliga ungdomsböcker tror jag kommer gilla den.
    Jag tror att boken kommer sluta med att mamman och Thomas i Luleå inte kommer flytta ihop och att flickan och hans pojke kommer att bli ihop.

    /Clara

    SvaraRadera
  2. Jag tycker samma som du det är lite svårt att komma in i den,, Svår sammanfattning och ganska tråkig :(
    men man hoppas ju på ett bra slut ?... =)
    Bra recension !! :D /tess :P

    SvaraRadera
  3. Jag har med läst boken men jag tycker heler inte den var så bra, för att den var litte seg och jag hade viljat veta mer. Sen så var inte slutet så bra, jag fattade inte redigt slutet. / Hulda

    SvaraRadera
  4. jag har inte läst denna boken men jag skulle vilja ,jag vill veta vad den handlar om //Stefan

    SvaraRadera
  5. jag vill verkligen läsa den boken den verkar jätte spännande eftersom att jag hatar tråkiga böcker, hur tjock är den/ Emil

    SvaraRadera
  6. Jag har tänkt läsa den men jag vet inte riktigt nu efter att jag läste det du hade skrivit.
    /Hilda

    SvaraRadera
  7. Det verkar som om många är intreserade av boken.
    När man läser på baksidan verkar den jättebra.
    Men när man väl läser den så förstår man inte riktigt sammanfattningen. Annars tycker jag att boken är bra för att man följer med en tonårings liv och det är alltid roligt att läsa.
    Jag rekomenderar inte att boken är speciellt spännade men den är rolig.
    Bokens tjock lek spelar igentligen ingen roll.
    För om man tycker den är bra så går det snabbt att läsa ut den.Men boken är väl 1 cm.
    Tack för kommentarerna / Clara

    SvaraRadera
  8. Jag skulle vilja veta lite mer om huvudpersonen ohc om handlingen? Jag funderar faktiskt på att läsa denna boken.../Lovisa T

    SvaraRadera
  9. Innan tyckte jag boken var trist och tråkig men nu har faktiskt boken blivit bra och rolig. Så jag gillar faktiskt boken nu.
    Jag har några få sidor kvar och boken har faktiskt inte gett ut svaret ännu så det ska bli spännade att läsa det någon dag nu.
    Så om du vill veta hur det slutade så får du läsa boken själv..../ Clara

    SvaraRadera