1 mars 2010

Ett steg i taget av Bengt-Åke Cras


5 kommentarer:

  1. Jag har läst Ett steg i taget av Bengt-Åke Cras.
    Jag valde boken för det är en ny fotbollsserie som jag inte har läst och att jag gillar fotbollsböcker.
    Jag gillar boken för den är lättläst och det hanldar om fotboll. Den känns också verkligt.
    Jag tror att laget David spelar i kommer vinna division 3 och går upp till division 2.
    Jag har läst en liknande som heter Andra Laget men det fanns ingen fortsättning på boken.
    Boken passar för de som gillar fotboll. / Henok

    SvaraRadera
  2. Jag har inte läst boken men jag skulle vilja för jag gillar fotboll. Jag undrar om den är spännande.
    /Matthias

    SvaraRadera
  3. Ja, den är spännande i slutet då polisen kommer till Davids hem...
    Läs första boken innan du läser denna Matthias
    / Henok

    SvaraRadera
  4. Jag tycker fortfarande om boken. Måste läsa forts när den kommer ut. Det blev inte som jag trodde. Man fick inte veta om de vann serien och kom till division 2. / Henok

    SvaraRadera
  5. Den tredje delen heter Överspelad och kommer i maj! Börjar David spela i BK Malmen? Och hur gick det med tjejen i grannhuset (som han träffade i slutet av första boken)?

    /Pernilla

    SvaraRadera