1 mars 2010

Briggsy av Isla Dewar


4 kommentarer:

  1. Jag valde just denna boken för framsidan fick mig att välja den och namnet lät lockande. Boken är bra än så länge så långt jag har läst. Först när man börjar läsa den så förstår man ingenting men när man väl kommer in i boken så vill man inte släppa taget om den. Jag har kommit ganska långt nu men jag tror att det slutar lyckligt för det är en sån bok som inte slutar olyckligt. Briggsy är en väldigt rolig, smart och rolig person som man vill veta mer om men man får inte veta så mkt om honom. Boken är inte lik någon annan bok jag läst förut. Alla kan läsa denna boken för det är en sån som passar just alla. /Sofie

    SvaraRadera
  2. Kan du inte berätta mer om boken, vad som händer, Berätta mer om Biggsy (: // Nerma

    SvaraRadera
  3. Jag tycker denna boken låter väldigt bra men jag skulle vilja veta mer om boken om du har läst ut den och om huvud personerna //Stefan

    SvaraRadera
  4. Innan jag läser boken vill jag veta lite mer om vad den handlar om och var den utspelar sig. Men jag kanske ska läsa den/Jonathan

    SvaraRadera