9 mars 2010

Ingen behöver veta av Christina Wahldén


14 kommentarer:

  1. Jag hade en annan bok innan men den var inte alls bra så jag valde denna istället.
    Den är betydligt mycket bättre än den andra.
    Jag valde denna för den handlar om en kille som blir våldtagen av sin moster. Det är inte särskilt vanligt att en kille blir våldtagen av en tjej. Den är bra hittills jag har inte kommit så långt än. Jag vet faktiskt inte vad som kommer att ske jag har inte kommit till själva händelsen när han blir våldtagen än.
    Jag har läst en bok innan som heter Bakom stängda dörrar, den skulle jag verkligen rekommendera. För jag tycker själv den är bra.
    Denna boken jag läser nu passar för för folk som tycker om spänning. //Felicia

    SvaraRadera
  2. Hej.

    Enligt texten där uppe värkar boken super bra , jag skulle vilja veta mer om huvud personerna och vad dom heter //Stefan

    SvaraRadera
  3. HEJ ! Det är lite svårt att veta när man nästan inte har läst så mycket. //felicila

    SvaraRadera
  4. Jag har läst boken och jag tyckte att den var helt okej. /Hilda

    SvaraRadera
  5. Hur ser miljön i boken och hur går det för han killen ?//Stefan

    SvaraRadera
  6. HEJ!
    Huvudpersonen i boken heter Gustav och han blir våldtagen av sin moster Agneta. //felicia

    SvaraRadera
  7. Boken utspelas på ett sjukhus, skidbacken och hemma. //felicia

    SvaraRadera
  8. Vad händer på sjukhuset varför är han där ? //Stefan

    SvaraRadera
  9. För han rammlar i en backe och bruter handen så benen sticker ut utanför handen. //felicia

    SvaraRadera
  10. Finns det mer peroner i boken förutom Agneta och Gustav //Stefan

    SvaraRadera
  11. Hej Stefan
    ja det finns mer personer i boken men jag kommer inte ihåg alla namn. //felicia

    SvaraRadera
  12. Var utspelar sig allt? Jag skulle vilja läsa den boken, folk har sagt att den är bra. Men jag har inte hunnit ännu.
    Vad är det som är så bra med den?
    /Edina

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Boken utspelar sig i en skidbacke, hemma och på sjukhus.
    Den är bara för att den är lite konstig för man är inte van vid att killar blir våldtagna.

    SvaraRadera
  14. Ja, jag tycker boken är jätte bra jag skulle önska att det fanns en fortsättning på boken.
    Jag har inte läst hela boken men den är verkligen en känslosam bok.//Felicia

    SvaraRadera